VEDOUCÍ ODDĚLENÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Zaměstnavatel: Statutární město Prostějov

Místo výkonu práce: Prostějov

Platové ohodnocení: 20 450 – 30 750 Kč / měsíc

Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek

Pracovní poměr: Od 1.8.2018 na dobu neurčitou

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Referenční číslo ÚP: 14435540777

Poslední aktualizace: 12.05.2018

Poznámka zaměstnavatele

Termín pro podání přihlášky: do 24. 5. 2018. Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát:
- fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Právo a právní věda, obor Právo
- praxe v oblasti administrace veřejných zakázek nejméně 3 roky
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění; zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění
- praxe v řídící činnosti výhodou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- orientace v zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných z fondů EU výhodou
- umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
- schopnost analytického a koncepčního myšlení
- spolehlivost a pečlivost
- znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
- splnění předpokladů pro výkon některých funkcí ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení)
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:
- životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Přihlášku můžete doručit následovně:
• prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
• prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01
Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí oddělení veřejných zakázek“.
Platové zařazení: 11. platová třída, dle příslušných platových předpisů
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Prostějov
Termín pro podání přihlášky: do 24. 5. 2018
Předpokládaný nástup: srpen 2018, příp. dle možností vybraného uchazeče
Bližší informace o pracovním místě podá Mgr. Jana Orságová, vedoucí odboru kancelář tajemníka MMPv, tel. č. 582 329 460 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Zdeňka Bendová

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat 23.05.2018
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů