Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Držovice / Administrativní pracovník/ce, pokladní

Administrativní pracovník/ce, pokladní

Zaměstnavatel: OKAY s.r.o.
Místo výkonu práce: Držovice
Platové ohodnocení: 18 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Okay je nejúspěšnější společností na trhu s elektrospotřebiči a stylovým nábytkem. Může se pochlubit pozicí stabilní české firmy s téměř čtvrt století dlouhou historií. Svých úspěchů by nedosáhla bez týmu šikovných pracovníků na svých prodejnách, mezi které se nyní můžete zařadit i vy.

Náplň práce:
* markování zboží na pokladně
* sjednávání splátkových smluv
* administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny)
* doplňkový prodej


Požadujeme:
* SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv
* znalost práce na PC
* komunikační schopnosti
* příjemné vystupování a orientaci na zákazníka
* zodpovědnost a pečlivost
* trestní bezúhonnost


Nabízíme:
* zaškolení a propracovaný systém dalších školení
* možnost osobního a profesního růstu
* zázemí stabilní společnosti

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pracovní pozici, zašlete nám svůj životopis na sp04.hr@okaycz.eu do předmětu emailu napište pozici a město, kam se hlásíte.

Kontakt

Kontaktní osoba: Radka Pospíšilová
Telefon: +420 724 661 593
E-mail: sp04.hr@okaycz.eu

Referenční číslo ÚP: 15193030752
Poslední aktualizace: 12.10.2018

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.10.2018.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů