Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Prostějov / MANAŽER/MANAŽERKA péče o zákazníky (Account manager)

MANAŽER/MANAŽERKA péče o zákazníky (Account manager)

Aledo s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici MANAŽER/MANAŽERKA péče o zákazníky (Account manager). Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 000 do 80 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Aledo s.r.o. - nám. Spojenců 3138/5a, Prostějov 796 01, okres Prostějov. Nástup možný od 1.10.2023. Další informace Vám poskytne Bc. Gabriela Bartáková, , tel.: 606 779 039, e-mail: jobs@aledo.cz.

Zaměstnavatel: Aledo s.r.o.
Místo výkonu práce: Prostějov
Platové ohodnocení: 25 000 – 80 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.10.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na email: jobs@aledo.cz, kontaktní osoba Bc. Gabriela Bartáková, tel. 606 779 039


Společnost Aledo je expertem na bezpečnost práce v průmyslu a průmyslovou identifikaci s 10letou praxí v oboru. Se společností Aledo s.r.o. se úzce váže dceřiná vývojová firma ALIS Tech, jež se zabývá vývojem anti-kolizních systémů do průmyslu. Zákaznické portfolio firmy tvoří společnosti jako např. Unipetrol, Continental (Barum), ABB a další.

Hledáme energetického člověka s vášní pro obchodní činnost, který se orientuje ve světě průmyslových firem. Nelpíme na číslovce, která popisuje délku zkušeností ani na získaných vysokoškolských titulech. Mnohem více nám záleží na tom, aby náš nový kolega nebo kolegyně měl/a tah na branku, výborné prezentační schopnosti a nezalekl/a se velkých firem, do kterých se bude umět dostat.

Portfolio firmy je složeno z inovativních řešení pro bezpečnost práce. Těmito řešeními jsou anti-kolizní systémy na manipulační techniku a chodce a LED světelné značení, které představuje doplňkovou a efektivní variantu klasického průmyslového značení.

Náplň práce: vyhledávání nových obchodních zakázek po celé ČR, rozvoj a péče o stávající zákazníky, samostatné plánování a rozvoj vlastních obchodních aktivit, vyhledávání nových obchodních příležitostí, administrativní práce v kanceláři (Prostějov) + homeoffice, osobní schůzky v provozech, zpracování obchodních nabídek, monitorování konkurence, mapování trhu, příprava reportů.

Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, praxe v průmyslovém oboru v sektoru bezpečnosti výhodou, výborné komunikační a prezentační schopnosti, velmi dobré prodejní dovednosti, obchodní myšlení a samostatnost při práci v terénu, proaktivní přístup, orientace na cíl, flexibilita, ochotu a schopnost se učit novým věcem, řidičský průkaz sk. B, dobrá znalost práce s PC a MS Office.

Nabízíme: atraktivní mzdové podmínky formou provizí a fixní mzdy, zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr, přátelské pracovní prostředí, možnost osobního i profesního rozvoje, služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook

První kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Gabriela Bartáková
Telefon: 606 779 039
E-mail: jobs@aledo.cz

Referenční číslo ÚP: 27868860772
Poslední aktualizace: 31. 8. 2023

Podobné pracovní nabídky

SMS finance, a.s. – Prostějov
31. 8. 2023 · 40 000 Kč
SMS finance, a.s. – Prostějov
31. 8. 2023 · 40 000 Kč
SMS finance, a.s. – Prostějov
31. 8. 2023 · 45 000 Kč
ODT Management s.r.o – Prostějov
31. 8. 2023 · 25 000 – 35 000 Kč
MOJENAROKY.CZ, s.r.o. – Prostějov
31. 8. 2023 · 21 800 – 38 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.9.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů