Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Prostějov / KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA skladů a logistiky

KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA skladů a logistiky

ALIS Tech s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA skladů a logistiky. Práce na plný nebo zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 21 300 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je ALIS Tech s.r.o. - Prostějov, okres Prostějov. Nástup možný od 1.5.2024. Další informace Vám poskytne Ing. Sára Qasemová, , tel.: 720 318 510, e-mail: jobs@alis-tech.com.

Zaměstnavatel: ALIS Tech s.r.o.
Místo výkonu práce: Prostějov
Platové ohodnocení: 21 300 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně: 20
Pracovní poměr: Od 1.5.2024 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Chcete-li se přihlásit, zašlete svůj životopis a stručný dopis, ve kterém popíšete své zkušenosti na email: e-mail: jobs@alis-tech.com
Pracovní doba: flexibilní pracovní doba (počátek mezi 6:00-9:00)
Náplň práce: Koordinátor skladu a logistiky ve společnosti ALIS Tech s.r.o. bude hrát klíčovou roli v dohledu nad provozem skladu a současně bude asistovat s logistikou, expedicí a příjmem zásilek. Tato role vyžaduje silné organizační dovednosti a smysl pro detail.
Klíčové odpovědnosti: Koordinace a dohled nad provozními činnostmi skladu, včetně příjmu, skladování a distribuci zboží, Řízení úrovně zásob a pravidelné kontroly skladových zásob a evidence skutečnosti ve firemním IS, Příprava dopravních dokladů, štítků a zajištění správného balení výrobků, Asistence při plánování a koordinace příchozích a odchozím zásilek s důrazem na včasnou dodávku, Asistence při řízení dopravy a kurýrních služeb s orientací na termín plnění zakázek, Zpracování sledování zásilek a řešení souvisejících problémů nebo zpoždění, Udržování přesných záznamů o všech činnostech skladu a logistiky, Zajištění souladu s bezpečnostními a regulačními standardy ve skladu a během dopravy, Asistence při vyhodnocování a výběru poskytovatelů dopravy a logistických služeb, Udržování čistého a organizovaného prostředí skladu, Poskytování podpory v jiných úkonech souvisejících se skladem a logistikou podle potřeby.
Požadujeme: pružná pracovní doba, Zkušenosti na obdobné pozici nebo v příbuzné roli jsou výhodou, Silné schopnosti řešení problémů a smysl pro detail, Alespoň pasivní znalost angličtiny výhodou, Schopnost pracovat samostatně i jako součást týmu, Odpovědnost a důslednost, Smysl pro pořádek, pečlivost, Znalost práce na PC, Fyzická zdatnost.
Nabízíme: Plat podle tvých zkušeností a znalostí, Možnost profesního růstu a rozvoje, Otevřené a spolupracující pracovní prostředí, Pružná pracovní doba, Výuka angličtiny, Sick days po domluvě, Příspěvek na stravování, K dispozici dostaneš zařízení, která potřebuješ k práci (PC, sim karta, příp. další), Teambuildingové akce, Kurzy a školení.

Společnost ALIS Tech s.r.o. je vývojová firma, co mění pracovní prostředí velkých podniků na super bezpečné místo. Naší misí je díky inovativní technologii zachraňovat lidské životy. Aplikujeme nejnovější trendy tam, kde to jiné nenapadne. Upřímně nás děsí představa stagnace. Razíme pravidlo, že každý ALISÁK má hlas a umí ho použít, je zodpovědný za svůj růst, ve kterém ho maximálně podporujeme a je autentický.

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Sára Qasemová
Telefon: 720 318 510
E-mail: jobs@alis-tech.com

Referenční číslo ÚP: 28932000754
Poslední aktualizace: 26. 3. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 16.4.2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů